vrijdag 9 oktober 2015

Fair Vierhouten en pup Vito.



Even een weekje overgeslagen, ik was zo druk met de fair en onze pup.
Maar goed de fair was erg leuk, super druk maar geweldige sfeer daar.
Komende tijd heb ik even niks in de planning wat fairs betreft, maar ik houd
jullie wel op de hoogte. Volgende maand ben ik wel van plan weer ergens
te gaan staan met onze stand, het is super leuk om te doen en vooral alle positieve
reacties zijn ook zo leuk.



Nu dan onze pup Vito, wat een schatje hè? Hij is lief en ondeugend en we hebben wel wat slapeloze nachten gehad. Dat is wel wat minder en het zindelijk maken gaat ook nog wat moeizaam. Vandaag voor het eerst alles buiten gedaan, dat is best knap voor 9 weken oud.




We ondernemen heel veel samen; we zijn in het bos, op de hei en op de markt geweest en hij gaat veel mee in de auto.. Echt super leuk weer zo'n speelse pup in huis, het houdt je in ieder geval lekker bezig en we slapen weer rustig. Dat is heel fijn, haha.




Volgende week wil ik eens wat foto's van ons huis plaatsen, is altijd leuk bij iemand binnen kijken toch?

Tot volgende week.





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten