vrijdag 16 oktober 2015


Beloofde foto's.
Vorige week heb ik beloofd om foto's van ons huis te plaatsen. Ik moet bekennen dat ik ze met mijn mobiel heb gemaakt, maar opzich zijn ze best goed gelukt.

Hiernaast is onze voorkamer, deze eettafel heb ik van mijn oma gekregen. Ik heb de tafel opgeknapt, geschuurd en met chloor en weet ik wat allemaal behandeld. Pfff, was een hele klus. Ik heb het blad vergrijsd met paste wax, de tafelpoten geschilderd en weer wat opgeschuurd en met zand erover. Ik ben heel blij met het resultaat, het was echt een oudbollig ding.


Aan de openhaard hangt een gewei van een edelhert wat hier van de kroondomeinen komt, op de Veluwe, dat hebben wij destijds gekocht bij het Aardhuis in Apeldoorn. Daar kan je overigens prachtig wandelen met grote kans dat je daar ook edelherten, reeën en wilde zwijnen tegenkomt. Je kan er heerlijk koffie drinken in een leuk soort jachthuis.



Foto van ons voorraam.
En foto hieronder is het zijraam.
Daar zie je ook iets van de tuin.


Hier zie je het gewei iets beter. Als je goed kijkt zie je onze ondeugende pup Vito aan het houtkistje knagen (wat dus niet mag). Links staat een enorme mand, haha, waar je hem bijna niet in ziet liggen. Hij wordt natuurlijk wel groot, dus maar op de groei gekocht.


Dit schaaltje heb ik ooit bij de kringloop gekocht voor een paar euro ofzo en zelf met krijtverf en paste wax behandeld.


Dit is de achterkant van de woonkamer en daar kijk je heerlijk de tuin in, in de zomer lekker de tuindeuren open. 

 

Dit is mijn werkplek, daar vertoef ik veel overdag. Wij hebben beneden een kamer wat officieel een slaapkamer was, daar hebben wij een kantoortje van gemaakt. Ik moet zeggen dat het wel heel fijn is om zo beneden te kunnen werken.

Nu hebben jullie toch een indruk van hoe het er bij ons uitziet, een andere keer laat ik wel foto's zien van de rest van het huis.
Alles in 1 keer is niet leuk.


Tot de volgende keer en fijn weekend allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten