vrijdag 11 december 2015

 Kerst sfeer..

 

 

Dit jaar maar een klein boompje neergezet,
Leek mij niet zo'n goed plan om een grote boom te zetten met een pup van 5 maanden in huis.
Ik zag het al voor me, alle ballen uit de boom gevreten of nog erger de hele boom omver.
Dus heb maar een boompje veilig op een tafeltje  gezet.
En het staat erg gezellig moet ik zeggen.

 

 

 







In de hal heb ik kersttakken aan de kapstok gehangen.










En bij de voordeur hangen elk jaar weer de kerstklokken.
Ik heb ze voor jaren terug al eens gekocht en blijf ze erg mooi vinden.



Dit kerkje stond vroeger bij mijn opa en oma, als kind vond ik het al zo mooi ik stond er altijd bij te kijken.Toen zij er niet meer waren heb ik het kerkje gekregen en ook dit staat er elk jaar weer.Morgen is er dus het winterfeest bij ons in het dorp, wij staan daar voor het eerst met onze stand ik heb er enorm veel zin in en hoop natuurlijk op een beetje mooi weer. Wie weet zie ik jullie daar en anders een heel fijn weekend.









 



 Groetjes Annemiek.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten