vrijdag 6 november 2015

Nieuw ingekocht..


Afgelopen week hebben we nieuwe spullen ingekocht.
Ik heb een deel op de tafel gezet en er foto's van gemaakt
om jullie alvast te laten zien wat er mee gaat naar de volgende
fair.

Ik heb mooie hoorns meegenomen, van een geit, een koe en een schaap.
En mooie houten ballen in rib en leer, erg leuk om te decoreren in een schaal, of glazen stolp.

Dit zijn koeienbellen, deze kleuren combineren heel mooi met grijs en aardetinten..
Ook alvast wat kerst decoratie; sterren in een old look. 

Wat windlichtjes en mooie houten kandelaren , en wat ik erg leuk vind, zijn deze houten kerstballen.

Hier zie je een leren bal in een glazen stolp en mooie stenen kruikjes, leuk met een tak erin en een zilveren windlicht erbij.

Ik heb er nog wat kleine hoorntjes bij in gedaan, en er een grijs konijnenvachtje onder gelegd.

Erachter een houten maatbak met tijdschriften erin.
En een mooi geitenhuidje, ook mooi om over een stoel te hangen
of om gewoon ergens neer te leggen, is altijd mooi.

Deze houten bak kun je van alles mee doen, op het aanrecht met fruit erin of een plaid erin leggen met een gewei erbij.

Dit alles gaat mee naar de komende fair, maar daarover binnenkort meer.

Mochten jullie al iets zien waar je interesse in hebt, je mag altijd een mail sturen..
Volgende week laat ik foto's zien van het huis van onze dochter en haar vriend. Zij wonen er ruim een jaar en inmiddels is alles naar hun zin en erg leuk ingericht. Dus het lijkt me leuk om dat volgende week te posten.

  


       Fijn Weekend en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten