vrijdag 4 september 2015

Volgende Fair,

 

Zaterdag 19 en zondag 20 september staan wij op de Country Fair bij stal Lozeman
aan de Donkeresteeg 20 in Putten.
Lijkt mij een erg leuke fair, er staan verschillende stands en er worden tegelijkertijd
paarden polo wedstrijden gehouden.
Kortom een gezellige najaars sfeer.

Dus morgen op pad om inkopen te doen, ik ga voor leuke nieuwe landelijke woonaccessoires kijken.
Heb er enorm veel zin in.

Volgende week zal ik jullie laten zien wat we meenemen naar de fair.
Mocht je op zoek zijn naar iets speciaals mail gerust dan ga ik op zoek voor je.





















Verder hebben we nieuwe lampen in ons assortiment,
Schaarlampen zowel in antraciet als in het wit.
Erg leuk om bv aan de muur boven een stoel te hangen.









En de industriƫle metalen hanglamp met glasplaat zijn er nu ook in het wit en zwart.
Zijn heel stoer deze lampen en vooral erg mooi om er twee boven de eettafel te hangen
We hebben ze al in antraciet.







Inspiratie genoeg lijkt mij en vooral weer leuk nu we het najaar ingaan om het binnen weer gezellig te maken.

Tot volgende week.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten